برای داشتن پوست و موی سالم باید یک رژیم غذایی خوب داشته باشیم. خوردن میوه ها و مواد غذایی مفید باعث می شود که بدنی سالم داشته باشیم. حتی داشتن پوست و مویی سالم و خوب بدون غذای درست و حسابی ممکن نیست. اگر سبزیجات نمی خورید و یا میوه در برنامه غذایی شما جایی ندارد انتظار نداشته باشید که پوستتان صاف و خوب باشد و یا موی خوب و پر پشت داشته باشید.

 

پس میوه ها و سبزیجات باید حتما در برنامه غذایی تان باشد تا پوست و موی خوبی داشته باشید. ویتامین سی یکی از ویتامین های مهم برای بدن ماست که حتی برای داشتن پوستی شفاف نیاز است. کمبود این ویتامین در بدن ما به بخش های زیادی آسیب می زند. به طور مثال اگر ویتامین سی به اندازه ای دریافت نکنیم سیستم ایمنی بدن ضعیف می شود و به سرعت و به راحتی بیمار خواهیم شد. پوست ما نیز در صورت کمبود این ویتامین ممکن است کدر و تیره شود. خوردن پرتقال و میوه هایی چون گریپ فروت که ویتامین سی دارند از بروز این تیرگی ها پیش گیری می کند.

 

به غیر از خوراکی ها یک راه دیگر هم وجود دارد که این ویتامین را به صورت مستقیم وارد پوست شما می کند. آن هم استفاده از کرمهای این ویتامین است. کرم ویتامین سی الارو یکی از بهترین گزینه های درمان پوست با ویتامین مهم نوع سی است. محصولی پزشکی و درمانی که از معروف ترین محصولات درمانی پوست است. به غیر از این برند، محصولات متنوعی در برندهای دیگر هم وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. این کرم ها را باید به صورت مستمر استفاده کنید تا شاهد از بین رفتن تیرگی ها و سیاهی های پوست خود باشید که به خاطر کم بودن این ویتامین به وجود آمده اند. به صورت مرتب از این کرمها استفاده کنید و در کنار این برنامه غذایی سالمی هم پیش بگیرید تا پوست شما دوباره شفاف و درخشان شود.