محصولات مراقبت و پیش گیری از بارداری مدل های مختلفی دارند. معروف ترین آن ها که کاندومها هستند در تنوع خیلی زیادی تولید می شوند. دلیلش هم این است که این محصولات برای موارد مختلف و برای سلیقه های مختلف ساخته می شوند. این محصولات حتی در برخی موارد خاصیت های درمانی دارند. به طور مثال در مدلهای روان کننده از دردهای نزدیکی که برخی از زوجین دارند پیش گیری می شود.

 

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید که چرا مدلهای میوه ای تا این حد گسترده و متنوع هستند. اصلا چرا این قدر زیاد هستند. آیا تنها در این محصولات از رایحه ها و اسانس های خوراکی ها استفاده شده است. یا این که خاصیت های دیگری هم دارند و کارایی آن ها متفاوت است. خب باید بدانید که هم مدل هایی وجود دارد که در آن ها تنها از اسانس یک خوراکی استفاده شده است. هم مدل هایی وجود دارد که حاوی خواص یک خوراکی است و اصلا به دلیلی خاصی از آن خوراکی در ساخت محصول استفاده کرده اند. در یک کاندوم میوه ای ممکن است از خوراکی های گرم استفاده شده باشد و باعث احساس آرامش شود و خاصیت تاخیری هم به وجود بیاورد. ممکن هم است از خوراکی های سردی چون انار در آن استفاده شده باشد و باعث تنگی شود. پس می توان گفت انتخاب بر اساس نوع خوراکی گاهی سلیقه ای است و گاهی هم با توجه به کارایی مورد انتظار.

 

میوه ها و خوراکی ها خواصی ویژه ای دارند. به طور مثال دانه های قهوه باعث طولانی تر شدن رابطه می شوند. همچنین رایحه خوشی که دارند احساس خوشی را به وجود می آورد. یا این که آلوئه ورا به دلیل لیز بودن باعث روان شدن می شود و از درد جلوگیری می کند. رایحه ملایمی هم دارد که خیلی ها هم آن را دوست دارند. شرکتهای تولید کننده محصولات بهداشتی هم به دلیل رایحه و هم به دلیل خواص از این خوراکی ها و اسانس و رایحه هایشان در محصولاتشان استفاده می کنند.