x تبلیغات
بهداشت و سلامت

معرفی یکی از بهترین ماسک های تولید داخل ایران

استفاده از ماسک تنها به دوران کرونا محدود نمی شود. قبل از این که کرونایی باشد نیز ماسکهای مختلف استفاده می شدند و مورد استفاده قرار می گرفتند. گرچه استفاده از این محصولات به این صورت نبود و کاربرد ماسکها تنها به مراکز پزشکی محدود می شد. پزشکان در مطب شخصی خود حین معاینه ماسک می زدند. همچنین در بیمارستان این محصولات بسیار مورد استفاده بودند. به خصوص جراحان و کادر اتاق عمل همیشه ماسکی بر چهره داشتند تا به بیماری های خطرناک دچار نشوند.

ادامه مطلب

چطور از کودکان در برابر کرونا مراقبت کنیم

کرونا ویروس تا به حال علاوه بر بزرگسالان اعم از زن و مرد و پیر و جوان، کودکان و خردسالان زیادی را نیز قربانی کرده است. در پیک اول کرونا تعداد خیلی کمتری از کودکان قربانی این ویروس بودند. در آن زمان بیشتر قربانیان افراد سالخورده و بالای 50 و 60 سال بودند. در پیک های بعدی و جهش های بعدی این ویروس اما، جوان تر ها و کودکان زیادی نیز جان خود را به خاطر ابتلا به کرونا از دست دادند. جهش های بعدی کرونا باعث شد تا بیشتر از پیش احساس خطر کنیم. رعایت موارد و پروتکل های بهداشتی اهمیت بسیار پیدا کرد. پروتکل هایی که رعایت آنها حتی برای کودکان و خردسالان نیز بسیار مهم است.

ادامه مطلب

ابتکار جدید شرکت میسویک در تولید خمیردندان که به یکباره فروشش را دو چندان کرد

شرکت میسویک به تازگی محصولاتش را به خوبی به همه ما معرفی کرده است. در هر فروشگاهی محصولات بهداشتی این برند را در قفسه ها مشاهده می کنیم. به تازگی محصولات مراقبت از دهان و دندانی که توسط این شرکت تولید شده است بسیار محبوبیت پیدا کرده اند. محصولاتی که قیمت بسیار خوبی هم دارند. همین قیمت مناسب خرید آن ها را برای هر کسی با هر سطح اقتصادی و مالی آسان می کند. کیفیت بالای محصولات شرکت میسویک و تنوع گسترده ای که ایجاد کرده است فروش این شرکت را بسیار متحول کرده است. 

ادامه مطلب

با افزایش شدن کرونا مردم به استفاده از ماسکهای چندلایه ای روی آوردند

ویروس کرونا، گویی نمی خواهد ما را ترک کند و هر روز با شکلی تازه و با جهشی نو ظاهر می شود. متاسفانه هر چند وقت یکبار شاهد این هستیم که نوعی از کرونا که نسبت به نمونه قبلی خطرناک تر است ظهور پیدا می کند. هر بار جهشی تازه رونمایی می شود و این باعث نگرانی همگان شده است. جهش هایی به نمونه های انگلیسی، برزیلی، هندی و... که هر بار نیز باعث شروع موجی شدید بوده است.

ادامه مطلب

برند دی از بهترین تولید کننده های ماسکهای ایرانی

ماسک دی یکی از قدیمی ترین و معروف ترین ماسکهای تولید داخل ایران است. شرکت تولیدکننده این محصول اولین عرضه کننده بوده است که محصولاتش را با لایه های بایکو به بازار عرضه کرده است. محصولات این شرکت ایرانی جزو اولین های متفاوت در بازار بوده اند. به همین دلیل همیشه مورد توجه استفاده کنندگان قرار داشته‌اند. تولید این محصولات به سال ها پیش از دوران کرونا باز می گردد. زمانی که بیشترین کسانی که از ماسک های تنفسی پزشکی استفاده می کردند پزشکان و پرسنل بیمارستان ها و مراکز درمانی کوچک و بزرگ بودند. پزشکان به‌خوبی برند دی را می شناسند. برندی که محصولاتش ا از بسیاری از نمونه های وارداتی و خارجی نیز بهتر است. در ادامه ساختار و لایه های این ماسک ها را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

ادامه مطلب

آیا ماسکهای رنگی فاقد اثر فیلتر کنندگی ویروس هستند؟

ماسکهای پزشکی در انواع و مدل های گوناگونی هستند. با شیوع کرونا نیز تنوع این کالا در بازار ایجاد شده است. به همین خاطر ممکن است این سوال برای خیلی ها به وجود آمده باشد که آیا ماسکهای رنگی خاصیت کمتری دارند و نمی توان آنها را برای حفاظت در برابر کوید نوزده یا همان کرونا استفاده کرد یا خیر. 

ادامه مطلب

معرفی ماسکی که به تازگی فروش زیادی در بازار پیدا کرده است.

یکی از ماسک های جدید که خیلی از ما برای اولین بار آن را در روزهای کرونایی دیده ایم ماسکهای با ظاهر متفاوتی است که در بازار با نام ماسک سه بعدی خرید و فروش می‌شود. این ماسک ها اوایل به خاطر ظاهر خاص و متفاوتی که داشتند مورد توجه بسیاری از مردم واقع شدند. خیلی ها گمان می‌کردند که این ماسک ها تنها ظاهر متفاوتی دارند و ویژگی خاصی در ساختار آنها وجود ندارد. اما شاید جالب باشد بدانید که این محصولات جزوه تخصصی ترین کالاهای موجود در دسته ایمنی محصولات پزشکی هستند. یکی از تخصصی ترین ماسک های تنفسی با فیلتراسیون بالا که پیش از کرونا در محیط های با آلودگی میکروبی و ویروسی خیلی بالا استفاده می شده است. اما امروز شرایط کرونا ایجاب می کند که این ماسک ها به منظور پیشگیری از کرونا که حالا نیز جهش های زیادی کرده است مورد استفاده قرار گیرند.

ادامه مطلب

نکات مهم برای کاهش خطر ابتلا به کرونا در محل کار

خیلی از افراد پس از شیوع کرونا نوع کسب و کارشان را تغییراتی دادند. به طور مثال خیلی ها خدماتشان را آنلاین کردند و از انجام خدمات حضوری برای دیگران پرهیز کردند. اما خیلی از ما نمی توانیم کارمان را به صورت دورکاری انجام دهیم و در این شرایط بحرانی کرونا نیز ناچار به رفت و آمد به محل کار و ارتباطات با دیگران هستیم. انجام نکات و پروتکل های یاد شده در محل کار از ما در برابر کرونا محافظت می کند.

ادامه مطلب

راهکارهایی که دولت چین از آنها برای کنترل کرونا استفاده کرده است

داستان شیوع ویروس کرونا اولین بار از چین شروع شد. فردی که سوپ خفاش خورده بود به این ویروس دچار شد و به یکباره به دیگران نیز سرایت پیدا کرد. اوایل تنها چند نفر در خود کشور چین به کرونا دچار شدند. چه کسی فکرش را می کرد که این ویروس تا این اندازه خطرناک شود و داستان شیوع کرونا چندین سال ادامه داشته باشد. اما امروزه که به آمارهای مبتلایان نگاه می کنیم متوجه می شویم که چینی ها چقدر خوب این ویروس را کنترل کرده اند. موارد زیر کارهایی است که چینی ها انجام دادند تا شیوع کرونا و به دنبال آن شمار مبتلایان کمتر شود.

ادامه مطلب

آشنایی با اصطلاح پرستاری و جراحی در مورد ماسکها

این روزها ماسک ها با عناوین مختلفی در بازار خرید و فروش می شوند. ماسکهایی که برخی آنها را با عنوان سه لایه و حتی برخی با عنوان ماسکهای کرونا می خوانند. اما اصطلاحاتی با عناوین پرستاری و جراحی نیز در مورد ماسکها متداول است. آیا این عناوین صرفا عناوینی است که به خاطر تبلیغات مطرح می شود یا یا در این نمونه ها و مدلها تفاوتی وجود دارد؟ در این مطلب در این باره صحبت خواهیم کرد.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد