x تبلیغات
بهداشت و سلامت

بررسی تخصصی دستکش های Latex پزشکی

نام لاتکس برای خیلی از ما نامی آشناست. Latex نام یک ماده اولیه است که در خیلی از محصولات پلاستیکی از جمله دستکش ها به کار می رود. این ماده که برای اولین بار از یک درخت گرفته شده است اصلی ترین ماده برای تولید دستکش های پزشکی که به نام دستکش لاتکس هم خوانده می شود است. در این مطلب قصد داریم تا این دستکش ها را کمی بیشتر بررسی کنیم و با ویژگی ها و ساختار آنها بیشتر آشنا شویم.

ادامه مطلب

ماسکهای ساده و سه بعدی تا چه اندازه در پیشگیری از کرونا موثر هستند

ویروس کرونا تا به حال باعث مرگ مردم زیادی در سر تا سر دنیا شده است. ویروسی که ابتدا از چین در بین مردم ظاهر شد اما خیلی سریع به همه کشورها سفر کرد. ویروسی که راه انتقال آن به دیگران تقریبا شبیه به ویروس آنفولانزاست. دیگر همه ما می دانیم که برای پیشگیری از این ویروس باید از دست دادن با دیگران و روبوسی کردن پرهیز کنیم. رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از رفت و آمدهای غیر ضروری و... همه در پیش گیری از ابتلا به کرونا به ما کمک می کنند. اما هیچ یک مانند استفاده از ماسک اهمیت ندارد. نمی توان گفت راه های دیگر انتقال مهم نیستند. رعایت همه موارد اعلام شده به عنوان پروتکل های بهداشتی در پیشگیری از کرونا اهمیت دارد و باید همه موارد با دقت رعایت شوند. اما به دلیل این که مهم ترین راه انتقال این ویروس از طریق تنفس است ماسک زدن از همه موارد اعلام شده بیشتر اهمیت پیدا می کند.

ادامه مطلب

مواردی که استفاده از شیلد توصیه می شود

یکی از محصولاتی که در زمان کرونا به عنوان محصول مکمل برای افزایش حفاظت در برابر ویروس معرفی شده است شیلد صورت است. محصولی ساده که در مراکز درمانی نیز در جاهایی که خطر میکروبی و ویروسی بالایی وجود دارد استفاده می شوند. کالایی که یک طلق منحنی شکل متناسب با منحنی صورت دارد و به کمک یک قسمت پلاستیکی به همین شکل ثابت شده است. همچنین به کمک کش یا بند به پشت سر وصل می شود. این وسیله با پوشاندن صورت از بالا تا پایین به کاهش خطر ابتلا به کوید نوزده یا کرونا کمک زیادی می کند.

ادامه مطلب

چطور از گونه های جدید کرونا در امان باشیم

حتما شما نیز از شنیدن نام کرونا و این که این ویروس چموش هر روز به گونه ای جدید و با جهشی تازه خودنمایی می کند خسته شده ایم. مدت زیادی شده است که کرونا دست از سر ما انسان ها بر نمی دارد. این ویروس در هر بار با جهشی تازه که خطر آفرینی اش را بیشتر می کند ظاهر می شود. گونه های چینی، انگلیسی، برزیلی، هندی، انواع دلتا و... برخی از جهش های این ویروس خطرناک هستند. ویروسی که هر روز خیلی ها را درگیر یا قربانی می کند. درست است که خیلی ها می توانند از پس آن برآیند و زحمات کادر فنی و پرستاری بیمارستان ها باعث می شود که روزانه تعداد زیادی از مبتلایان به بهبودی برسند. اما نمی توان از این آمار وحشناک و شمار بالای قربانیان گذشت. مرگ هر انسانی بر اثر کرونا در هر جایی که باشد و با هر نژادی باشد برای ما دردناک است و هیچ کس دوست ندارد شاهد این اخبار منفی کرونایی باشد.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد